sobota 8. března 2014

OOTD - sunny day

Ahoj děvčata ! 
Jako první bych Vám / Nám chtěla popřát VŠECHNO NEJLEPŠÍ K MDŽ! Jsme prostě výjimečné, tak proč to jednou za rok neoslavit, haha.

Dneska byl krásný den, chtěla jsem nafotit oufit, ale nakonec jsem zapomněla foťák doma a ještě jsem si plánovaný outfit vůbec nevzala. jsem tragéd  Bylo tak teplo, že jsem vsadila na "homeless klasiku", kterou miluji. 





Boty - converse
Džíny - Bershka
Tílko a tunika - Pull & Bear
Kabelka - Louis vuitton
Šperky - I am, Thomas Sabo
Sáčko - NY
Brýle - Humanic

No a jak jsme MDŽ slavili? Zašli jsme si na oběd: Moje klasika byla opět Gnocchi a JEHO klasika byli žebra. Divím se, že nám v restauraci tohle nenosí už když nás vidí u vstupu. :D
Já jsem ochutnala Fresh banánový shake a udělala si radost novými hodinkami. Svoje drahé DKNY jsem prostě někde ztratila a nedávno jsem narazila v TopTime na do očí bijící značku Daniel Klein. Jsou krásně zpracované a za 1600,- je to krása. :) 

Mého výrazného makeupu si nevšímejte, vážně je to upravou :D Neztmavené to vypadalo normálně. :D

Jak si užíváte počasí a svátek MDŽ?  :)




14 komentářů:

  1. a mně se ten outfit líbí! a taky ty hodinky, ty jsi vybrala dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis, ty kalhoty jsou úžasný <3 kupovala jsi je někdy ted? :) a hodinky jsou taky super, a za ty penize bych je brala hned:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulé léto, ale jsou teď v jarní kolekci podobné, hah, děkuju, zvykám si na ně:D

      Vymazat
  3. úžasný outfit :) moc se mi líbí tyhle ripped jeans ... kupovala si je v Bershce teď někdy nebo už dřív? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulé léto, ale včera jsem v jarní kolekci viděla podobné. :)

      Vymazat
    2. díky, snad na ně natrefím :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky, jsi moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty kalhoty jsou úžasné, taky podobné hledám :) moc ti to sluší, jsi krásná :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. V Bershce mají super věci, tyhle kalhoty vypadají opravdu dobře :) A hlavně sáčko se mi líbí.
    My MDŽ nějak vůbec neslavíme, takže den jako každý jiný :D
    Sluší Vám to s přítelem:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mohla by si sem napisat svoj e-mail?

    OdpovědětVymazat
  8. Tady jsi úžasná a závidím ti tu kabelku, taky ji chci! :-)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat