pátek 4. září 2015

Nový start?

Už je to tady? Aaano. 


Blog "lucysfdiary" jsem začala psát koncem roku 2013, nečekala jsem, že bude mít (hlavně pro mě) úspěch a někoho bude zajímat, tak jsem se těšila, až to pořádně rozbalím, koupím si novou zrcadlovku na outfity a detaily všech kosmetických novinek a sarapatiček a posunu stránku na jinou úroveň. Jenže přišla "zkouška dospělosti" na střední škole a já jakožto správnej stresař jsem se zahalila do období života s tunou čokolády, tunou kafe, tunou energiťáků a samozřejmě tunou A-čtverek. Na blog nezbyl ani čas, ani nálada. 

K mýmu překvapení jste mi některé psávaly kdy budou články a kdy se k blogu vrátím - a to mi dodalo motivaci dělat to, co mě baví. 

Smazané články, nový název, nová starší já. Neslibuju pravidelnost, ale už teď mám v hlavě pár nápadů, například velkou recenzi hitu obag a podobně. Snad je na co se těšit. Takže velkej hrnek kafe je nachystanej a jde se na to. 

Doufám, že jste si všichni užili prázdniny a těšíte se na módní podzim, jako já! :) 

13 komentářů:

  1. Těším se na další články, stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, krásná fotka! tak super, tvůj comeback zní dost lákavě, takže se těším :)) Jinak O bag, to je prostě miláček, že? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tie kraťasky ♥
    Určite budem rada za ďalšie články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, s tou maturitou tě chápu. Já když si vzpomenu na svojí .. no radši nemyslet :D Držím palce, ať se daří <3
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi tak:D jak sel bráška do školy udělalo se mi zle.. Jen jsem si vzpomnela:D jinak dekuji moc:)

      Vymazat
  5. Držím palce do nového začátku! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to hoooooooodně moc štěstíčka do nového startu ;) Já mám blog asi od července a pořád přemýšlím o tom, jestli se moje články dají číst a jestli je 25 čtenářu dobrý počet nebo ne. Ale když jsi mi napsala o tvém šálku kávy moc mile jsi mě potěšila :P
    Dala jsem odběr, tak snad si můj blog zaslouží opětovanou pozornost.
    Buď chaotická, buď glamour!
    -Eva
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju podzim kvůli módě, přesně tak jak píšeš!:D :) a přeju hodně štěstí s blogem
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Som rada, že si to s blogovaním nezdala a opäť sa k nemu vrátila. Máš krásny blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat